O studiu MBA v angličtině

13.07.2014 16:13

Minule jsem dával odkaz na příspěvek v ruštině a dneska si dáme pro změnu angličtinu. Poslední dobou mi docela často píší různí uchazeči o studium na školách, které jsem sám absolvoval, o osobní referenci a zkušenosti s danými školami. Na stránkách jedné z nich je nově k přečtení i moje obecnější reference pro studenty, kteří by měli zájem o studium právě v angličtině... odkaz zde: www.cemimba.com/en-CZ/reference#Jiri-Matej-Bruna-DiS-C-M-MBA-MSc ... samozřejmě pokud by měl kdokoliv zájem o jakékoliv doplňující informace nejen k této škole, ale k jakékoliv, se kterou mám nějakou osobní zkušenost, stejně tak jako k nějakému vzdělávacímu problému, ke kterému bych měl co říci, tak určitě není problém mi napsat, rád se se svými zkušenostmi bez nějakých "her na chytrého" a bez očekávání neskonalého vděku či čehokoliv jiného podělím :) jenom tak mimochodem: nedávno jsem narazil na webovky jedné lektorky, koučky a já nevím co ještě a zaujalo mě, že nabízí e-mailové konzultace, kdy se můžete zeptat na cokoliv z oblasti vzdělávání, osobního rozvoje, apod.. funguje to tak, že vám nejdřív zašle fakturu na 200,-- Kč a pak vám tedy odpoví.. jsem myslel, že se poseru, když jsem to četl.. všechny další případné zájemce o můj názor, referenci či zkušenost tak můžu ubezpečit, že touhle cestou můj web rozhodně nepůjde.

—————

Zpět